نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4017
-
الف
+

انتقاد ستاره بالیوود از نشر فلم های غیراخلاقی در فضای انترنت / سلمان خان: دنبال سینمای پاک هستم

«سلمان خان» ستاره سینمای هند در مصاحبه جدیدش درباره موضوعات مختلف صحبت کرده است.

سلمان خان یکی از پرکارترین بازیگران سینمای هند در مصاحبه جدیدش درباره موضوعات مختلف صحبت کرده است.

به گزارش آی فیلم 2 ، «سلمان خان» ستاره مشهور سینمای هند بیش از 30 سال است که در صنعت فلم بالیوود حضور دارد و به تازگی در جدیدترین مصاحبه خود درباره موضوعات مختلفی صحبت کرده است.

«سلمان خان» در پاسخ به این سوال که بازی کردن در نقش هایی که باید از نظر فیزیکی تغییر کنید اکنون برای شما سخت شده یا خیر ، گفت : هم اکنون مصروف فلمبرداری قسمت سوم فلم «دبنگ» هستم و بعد از آن فلم «بهارت» به نشر می رسد که یک سفر از سن 9 تا 27 سالگی، از 27 تا 35 سالگی، از 35 تا 45 سالگی و از 45 تا 70 سالگی دارم که من تمام این گروه های سنی را در فلم «بهارت» بازی کردم.

وی در ادامه با اشاره به نقش آفرینی اش در فلم «سلطان» افزود: شما در این فلم هم تغییرات من را دیدید.مقدار کاری که انجام دادم 10 برابر سخت تر از کاری بود که در هر فلمی انجام دادم چون شما در یک مدت زمان کوتاه باید وزنتان را کم و دوباره اضافه میکردید ، اوایل انجام این کار برای من ساده بود اما اکنون سخت تر شده است.

«سلمان خان» با ابراز علاقمندی به حرفه کارگردانی گفت :در آغاز فعالیتم می خواستم یک کارگردان شوم و فکر می کنم در آینده این کار را انجام دهم اما می خواهم یک فلم بسیار کوچک بسازم.

وی در پیوند با همین موضوع افزود : یک فلم بزرگ به این معنا نیست که باید پول بسیاری را برای تولید آن فلم صرف کنید بلکه باید یک طرح و پلان بزرگ با محتوای پایانی بزرگ تر بسازید.

«سلمان خان» در واکنش به این جمله که در میان سه خان، «شاهرخ» و «عامر» و شما، اکنون به نظر می رسد شما بزرگ ترین باشید ، گفت : نه واقعا، به لطف خدا فلم هایی که انتخاب کردم به موفقیت رسیدند اما به این معنا نیست که «عامر» یا «شاهرخ» فلم های بد یا اشتباهی را انتخاب کرده اند.

وی در پیوند با همین موضوع ادامه داد : «شاهرخ» و «عامر» اسطوره هستند.آن ها مهارت های خود را می شناسند و من شنیدم که مردم می گویند آن ها درباره من خیلی مطمئن نیستند.

«سلمان خان» در پاسخ به این سوال که جاه طلبی شما برای فلم هایتان چگونه است ، گفت : جاه طلبی، نمی توانم بگویم اما یک چیز شفاف در ذهن من وجود دارد که فقط می خواهم فلم های سالم و سرگرم کننده بسازم.

وی در ادامه با اشاره به این که امروزه فلم های نامناسبی در فضای انترنت تولید می شود ، گفت : این نوع از فلم ها شوکه کننده هستند. من حتی نمی توانم آن ها را تماشا کنم اما مردم تماشا می کنند.من می خواهم خودم را در پشت یک سینمای سالم و پاک نگه دارم.

«سلمان» با تاکید بر این که در فلم هایش سکانس های غیراخلاقی ندارد؛ گفت : من می خواهم کمپنی تولید فلم هایم، فلم هایی تولید کند که مردم بتوانند در کنار هم آن را تماشا کنند. این آن کاری است که می خواهم ادامه دهم.

«سلمان خان» با اشاره به این که پیش تر «پرانوتان بال» و «اقبال ظاهر» را وارد سینمای هند کرده ، افزود: اکنون نوبت به «تایگر» پسر «شیرا» است.او برای اولین فلم خود به سختی مصروف کار است.

«سلمان خان» در پایان درباره برنامه خود در سال های آینده گفت: امسال من در عید فطر «بهارت» ، در دسامبر فلم «دبنگ3» و عید فطر سال 2020 میلادی نیز فلم «انشاالله» به نمایش می رسد.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر